آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آوا

پازل 2

1392/3/5 0:23
نویسنده : مریم
585 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از این که اولین تلاشم برای ساخت پازل دو تکه مورد پسند دختر گلم بغل با شکست روبرو شد، دوباره دست به کار شدم و البته باز هم از نقاشی شروع کردم.از خود راضی گفتم: "آوا، دوست داری چی نقاشی کنم برات." طبق معمول جواب داد خورشید خانم.لبخند (این روزها عاشق خورشید خانم شده و قصه های مربوط به خورشید خانم) بعد یه خورشید خانم کشیدم و خورشید خانم محترم رو نصف کردم و از دختر گلم خواستم خورشید خانم رو دوباره درست کنه و نتیجه کاملا موفقیت آمیز بود. 

تاریخ عکس: 1392/03/05

اینم امضای دخترم که کنار اغلب نقاشی هام هستماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی غزل جون
21 مهر 93 14:45
مریم
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد