آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آوا

پازل 3

1392/6/22 16:23
نویسنده : مریم
800 بازدید
اشتراک گذاری

به پازل خیلی علاقه پیدا کردی. این چند روزه هر چی پازل خریده بودم برات، حل کردی و داری چندین و چند باره می چینیقلب می چینی، خراب می کنی و دوبارهتشویق 

کوچولوی خستگی ناپذیر منماچ از اونجایی که نمی خوام عقب بمونم و می خوام پا به پا همراهیت کنم، دوباره شروع کردم به پازل درست کردنمژه اینم یکی دیگه از پازل های دست ساز منابرو

یکی از پوسترهای مورد علاقه ات رو انتخاب کردم و منتظر موندم بخوابی نیشخند (اگه بیدار باشی نمی ذاری، به محض این که کاتر و قیچی دستم می بینی، داد و هوارت بلند می شه "نه، نکن مامان، خراب می شه"منتظر" اول پوستر رو چسبوندم روی فوم تا اندازه کار دستم بیاد.

بعد به همین اندازه ( به اندازه طرح پوستر) یه مستطیل ساده دیگه از فوم بریدم

دوباره رفتم سراغ پوستر چسبیده روی فوم. از چهار طرف به اندازه 2 سانتی متر براش کادر کشیدم و کاتر زدم.

حالا سه قطعه داریم. دو تا رو می چسبونیم روی همدیگه و سومی رو برش می زنیم.

تاریخ کلیه عکس ها: 1392/06/22

خوب دیگه باید منتظر بشینم تا بیدار شی.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مهرناز
22 شهریور 92 22:37
واقعا جالب بود
خوش بحال اوا جون با این مامان خلاق


ممنون از لطف شما مامان مهربون
مامان اهورا
23 شهریور 92 12:52
دستت درد نکنه مریم جون...واقعا" که هنرمند و خلاقی...می خواستم ازت اجازه بگیرم که بعدا" منم این کارارو واسه اهورا انجام بدم....
اشکالی نداره؟؟؟!!


نه عزیزم. چه اشکالی. موفق باشی همیشه
مامانی کسرا
24 شهریور 92 13:00
مرسی از این همه خلاقیت
چه کار با حالی منم حتما امتحان میکنم


دوستتون دارم خیللللللللی. خوشحالم که مفید بوده براتون.
فهيمه
26 شهریور 92 1:29
سلام مريم جون.ممنون كه به وب ما سر زدي.خوشحالم كه مطالب براتون مفيد بوده.منم يه سري پازل براي پارسا از سايت مونتسوري پرينت گرفتم.حتما در اولين فرصت ميگذارمشون تو سايت.


چه خوب. ممنون از لطفتون.
مامانی غزل جون
21 مهر 93 14:45
هزاااااار ماشالله به این هنر آفرین مامان با حوصله حتما درستش میکنم
مریم
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد