آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آوا

پازل 1

1392/2/29 0:21
نویسنده : مریم
762 بازدید
اشتراک گذاری

18 ماهه بودی که اولین پازل رو برات درست کردم، یه پازل اشکال سادهلبخند آخه تازه شکل ها رو یاد گرفته بودی و فکر می کردم برات جذابیت داره. و البته همینطور هم بود. کلللللللللی ذوق کردی براش. تا مدتها با شکلها بازی می کردی و اسمشون رو دست و پا شکسته می گفتی برام.

این خط خطی ها هم کار خودتهمژه بعضی قطعه هاش رو حسابی جویدی و چند تا رو هم گم کردی فقط این چهار تا قطعه باقی مونده از شش تا ابرو البته مهم نیست. مهم اینه که کلی استفاده کردی از اولین پازل دست ساز مامان و شکل ها رو خیلی خوب یاد گرفتیبغل

جند روز پیش هم وقتی دیدم از عهده پازل های یک تکه به خوبی بر میای. وسوسه شدم که پازل دو تکه رو شروع کنم برات و چون توی بازار چیز ساده و مناسبی پیدا نکردم. دست به کار شدم برای ساخت پازل دست ساز بعدی. برای این یکی از دو تا پوستر تبلیغاتی استفاده کردم. چسبوندم روی یک فوم یک سانتی و بعد برش زدم.

و اینم پازل  دو تکه بعدی ...

تاریخ عکس ها: 1392/02/29

اما نمی دونم چرا ازشون زیاد استقبال نکردیگریه شاید چون کودکانه نیست. شاید هم مناسب سنت نیست متفکر فعلا که گذاشتمشون کنار ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد