آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

آوا

یکی بود، یکی نبود.

1393/3/11 16:38
نویسنده : مریم
234 بازدید
اشتراک گذاری

آوا: مامان، می دونی من کعبه زندگی می کنم. توی خونه خدا زندگی می کنم. شما کجا زندگی می کنین؟آرام

من: دلخوردلخور (نمی دونم، لابد هر جا شما بفرمائید!!!)

 

                * * *

آوا: بابا، برو ... از اینجا برو ... عصبانی

بابا: یکی بود، یکی نبود ...

آوا: سکوت

بابا: خوب، من می رم یه جای دیگه قصه بگم ...

آوا: نه بابا! نرو ... همینجا بمون. قصه بگو. آرام

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان و بابای سورنا
15 خرداد 93 10:54
سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید،ما تازه وبلاگ سورنا رو راه انداختیم ، به ما سربزنید ،اگه راهنمایی کنید هم ممنون می شیم .
مریم
پاسخ
ممنونم. حتما سر می زنم
✿مامان آروشا✿
21 خرداد 93 10:15
ای جانم قربون دل کوچیک این بچه ها برم من. خدا حفظشون کنه.
مریم
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد