آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 69

1393/3/12 15:21
نویسنده : مریم
575 بازدید
اشتراک گذاری

فرفره درست کردیم از نوع نسبتا مقاومشآرام

ماسک درست کردیم باز از نوع نسبتا مقاومشخندونک دفعه اول با یه لایه فوم درستش کردم. داد و بیدادت به هوا بلند بود که خراب شد، دوباره خراب شد ... من هم دائم در حال وصله کردن... که دیدم اینطوری نمی شه.شاکی دو لایه اش کردم و مشکل حل شد. اگه بخوای هم نمی تونی پاره اش کنی حالا راضی لایه اول یه مقوای چسب پهن خورده خیلی مقاوم...

و لایه دوم، فوم گلسازی، برای قشنگ تر شدن و جذاب تر شدنش. بین این دو لایه طلق رنگی گذاشتم که کاربردی تر باشه و شبیه عینکدرسخوان و بالاخره پانچ و کش و ... نتیجه کار...

اومدم بگم ماسک batman که زبونمو گاز گرفتم و گفتم ماسک خفاشی خنده اونقدر خوشحال شدی که انگیزه پیدا کردم برای ساخت ماسک های بیشتر...

باهاشون نقش بازی می کنی، گربه می شی و چهار دست و پا، دور تا دور اتاق می چرخی و میو میو می کنی.محبت

و اما دختر نقاب پوش من...

تاریخ عکس ها: 1393/03/12

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

لی لی ✂
16 خرداد 93 14:27
منم هوس کردم از اینا بسازم آفرین مامان اکتیو
مریم
پاسخ
ممنون.
مامان مهرناز
16 خرداد 93 16:35
افرین چقدر جالب
مریم
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان هانا
19 خرداد 93 15:25
سلام مریم جون ... چقدر ناز خودت درست کردی ؟ عالی بود گلم ... منتظرتم
مریم
پاسخ
ممنون
مریم
19 خرداد 93 21:48
سلام منم پسورد میخوام لطفا بازیا تون خیلی خوبه و دخترت تقریبا همسن دخترای منه من وبلاگ ندارم میشه بهم پست رو بدی؟
مامان آروشا
23 خرداد 95 13:02
مامان مریم این ماسکها عالین. آفرین به خلاقیتتون.
مریم
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد