آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

آوا

یال

1393/3/23 0:11
نویسنده : مریم
318 بازدید
اشتراک گذاری

بابا: ... آقا اسبه یال داشت...

آوا:بابا ، یال چیه؟؟؟سوال

بابا: به موی اسب می گن یال. یال آقا اسبه خیلی قشنگ بود...

آوا: خوب بابا، یال منم قشنگهآرام

                * * *

آوا: مامان، هر جا خونه خدا دیدی، به من بگو.آرام

من: چرا؟؟؟؟متفکر

آوا: خوب می خوام برم توش زندگی کنم. من توی خونه خدا زندگی می کنم.شاکی

              * * *

آوا: مامان، من ناراحتم، چرا خوشحالم نمی کنی؟؟؟غمگین

من: چطوری خوشحالت کنم؟؟؟تعجب

آوا: یه خونه!! برام خونه درست کن با بالشخندونک

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان مهرناز
24 خرداد 93 8:52
مریم
پاسخ
مامان آویسا
24 خرداد 93 10:27
عزيزم معلومه كه دختر باهوشيه و مطمعنا همه رو مديون تلاش هاي مامانشه از راهكارهاتون خيلي خوشم اومد ممنون خيلي وقته مي خوام براي دخترم بي بي انيشتن بخرم نگرانم تماشاي تلويزيون خوب نباشه شما كه استفاده كرديد خواهشا راهنماييم كنيد كه استفاده كنم يا نه يا از بي بي انيشتن فارسي استفاده كنم؟
مریم
پاسخ
ممنون از لطفتونبراتون نظر گذاشتم و توضیح دادم توی وبلاگتون. امیدوارم مفید باشه
مامان آروشا
24 خرداد 93 15:16
قربون این بچه های بلا و شیطون. مامانی معلومه آوا جون خیلی باهوش و خلاقه. من هم قسمت عمده این هوش رو مدیون مامان و بابای گلش میدونم. خدا بهتون سلامتی بده. امیدوارم همواره موفق و شاد باشین.
مریم
پاسخ
شما خیلی لطف دارین مامانیبه امید شادی و سلامتی همه بچه ها و پدر و مادرهای مهربونشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد