آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آوا

این روزها... 26

1392/5/9 5:18
نویسنده : مریم
183 بازدید
اشتراک گذاری

داشتی اتاق خودت بازی می کردی. من و بابا هم مشغول صحبت که صدای داد و فریادت بلند شد. اول فکر کردم اشتباه کردم. بعد دیدم اشتباه نکردم. داشتم می اومدم سراغت که دیدم خودت اومدی عصبانی عصبانی عصبانیعصبانی گفتم:" آوا، چیزی شده!!!!!!! ناراحتی !!! نگرانبا عصبانیت گفتی :"نی نی ها ... (بعد مکث کردی و  من مردم و زنده شدم تا بقیه اش رو بگی منتظر) نی نی ها می گن بالش مال منه . خونه مال منه ابرو(آخه چند روزی می شه که با بالش و پتو برات خونه درست می کنیم و شما هم با عروسکهات (به قول خودت نی نی ها) تشریف می برین داخل خونه و بازی می کنین با هم) قهقههقهقهه الهی من فدای تخیلت بشم مادر جونقهقهه یعنی در این حد ...تعجبتعجب دارم کم کم نگرانت می شم عزیزمنگرانگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صدیقه
12 مرداد 92 20:45



ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد