آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آوا

بازی 9

1391/12/23 15:44
نویسنده : مریم
289 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و یک ماهگی آوا :

این اولین کاردستی مشترکمون بود. یادمه به کلاه خیلی علاقه داشتی، در واقع باید بگم علاقه داری.لبخند منم یکی از مقواهای باقیمانده از دوران دانشجویی ام رو برش زدم و برات یه کلاه ساده درست کردم. برای تزئین اش هم دستگاه سوراخ کن رو خالی کردم. روی کلاه رو چسب زدم و ازت خواستم محتویات داخل دستگاه سوراخ کن یا به قول خودت "دایره های کوچولو" رو بریزی روی کلاه چسب خورده و بعد با چسب پهن روی این دایره های کوچولو رو چسب زدم تا خدایی ناکرده فکر خوردنشون به سرت نزنه ابرو هنوزم جزء کلاههای محبوبته. یه کلاه دیگه هم درست کردم که اون بیچاره نتونست تحملت کنه و از پا در اومد. این یکی مقاوم تر بود به نظرم. شاید به خاطر چسب پهن پایانی. چون بر خلاف اون یکی که بارها پاره اش کردی و من تعمیرش کردم، این یکی رو هیچ وقت نتونستی پاره کنینیشخند

تاریخ عکس ها : 1391/12/15

این کاردستی خیلی قشنگ تر هم کار خاله اعظم مهربونته.قلب وقتی دید بی حوصله شدی، برات درست کرد. کلی باهاش سرگرم شدیلبخند می گفتی : "مار شده" و دنبال خودت روی زمین می کشیدی. تازه از سر و صداش هم لذت می بردی. این یکی هم همچنان پابرجاست اگه چشم نخورهخنده

تاریخ عکس ها : 1391/12/23

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

صدیقه
6 مرداد 92 20:10
دلم هوای اعظمتونا کرد خیلی


همیشه به یادتون هست و از من می پرسه احوالتونو. ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد