آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

اولین کتاب انگلیسی

1392/2/30 15:35
نویسنده : مریم
268 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کتاب انگلیسی ات رو عید نوروز، از عمه فریبای عزیز هدیه گرفتی . picture dictionary 

خیلی دوستش داریقلب چند روز اول هر جا می رفتی، با خودت می بردیش و دردسری داشتم باهاش.آخ یکی دو هفته اول هم هر شب و هر روز، چندین بار برات می خوندمشگریه تا خودم و خودت و کل خانواده از حفظ شدیم داستانها و لغاتش روابرو هنوز هم جزء کتاب های محبوبته خنثی (هر چند فعلا رضایت دادی بره توی کتابخونه و ...) بهش می گی "کتاب انگلیسی" بغل تازه دارم می فهمم تصویرگری کتاب کودک چقدر مهمه و چه تاثیری می تونه داشته باشهمژه از این که بگذریم. برای هر صفحه اش اسم گذاشتینیشخند فکر کردم اگه برات بنویسم، خالی از لطف نیست.

این صفحه و چند تا صفحه بعدی جزء صفحه های محبوبت هستن. بهشون می گی "شنل قرمزی" (علاقه ات به داستان شنل قرمزی از همین جا شروع شد و ...)

به این صفحه هم می گی "hot dog" قهقهه

و اما این یکی صفحه برام خاطره شد. یه روز کتاب به دست، اومدی پیشم و گفتی "انگلیسی بخونم" منم نشستم به خوندن، هنوز شروع نکرده بودم که گفتی " بیرون بخونم"تعجب بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونقدر بی تابی کردی برای پیدا کردن این صفحهآخ که هیچوقت فراموش نمی کنم. انگار چیز مهمی رو از دست داده باشی. خلاصه ورق به ورق کتاب رو برگه می زدم و می گفتم "اینه" و شما هم با عصبانیت می گفتی : "نه! نه!..." آخ بالاخره "بیرون" رو پیدا کردم براتتعجب

به این صفحه هم می گی "عروسی" بعد وسط خوندن من پا می شی، دور اتاق می چرخی و با کلی ذوق و شوق شروع می کنی به تعریف کردن. "عروسی... عروس می یاد... آهنگ می یاد... می رقصن... دامن دارن و ... " بعد حین توضیحاتت، انگشت اشاره ات رو می گیری بالا، می چرخونی و ... الهی مامان فدات شه. اینققققققققدر خوردنی می شی بغلماچ خوبه یه بار بیشتر عروسی نرفتیابرو انگار خیلی موثر بوده قهقهه

به این صفحه هم که می رسیم، می گی small (صدات رو زیر می کنی) ، big (صدات رو بم می کنی). کاربرد این دو تا لغت رو هم یاد گرفتی. هر چیز بزرگی ببینی می گی big و ...

تاریخ کلیه عکس ها : 1392/02/30

فراموش کردم بگم خیلی از لغاتش رو یاد گرفتی عسلم ماچ بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فتانه
31 اردیبهشت 92 15:18
به به چه کتاب قشنگی...مبارکه...افرین به تو که خوب یاد گرفتی




مرسی. ممنون از لطفتون.


مامان فتانه
31 اردیبهشت 92 15:25
راشتی یک سوال اوا جون چندسالشه؟






آوا 1 سال و 11 ماهه است.







niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد