آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آوا

این روزها... 12

1392/2/24 14:00
نویسنده : مریم
471 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از داروهایی که دکتر برات تجویز کرد، اسپری بینی بود که باید هر شب برات پاف می کردم. تاکید کرد تا آخر ادامه بدم  و ... . اوائل مشکلی نداشتی و راحت بودم. اما الان یک هفته ای می شه که اصلا دوست نداریناراحت به قول خودت "ناراحت می شی" ، گریه و زاری و .... این دو سه شب گذشته هم من و بابا ماجراهایی داشتیم  با پاف کردن شمامژه حیفم اومد که ننویسم براتبغل

شب اول: خوب همیشه آمادگی می دم و چند دقیقه بهت فرصت می دم خودت باهاش کنار بیای. اسپری رو گذاشتم روی میز و گفتم "وقت پاف کردنه". رفتم آشپرخونه. کارم زیاد طول نکشید و سریع برگشتم. دیدم خم شدی پشت مبل و حسابی مشغولی. نگاه کردم دیدم از اسپری خبری نیست. تصمیم گرفتم به روی خودم نیارم چه اتفاقی افتاده. وقتی کارت تمام شد و رفتی اتاقت. اسپری رو پشت مبل پیدا کردم و با کلی مسئله پاف کردم براتخنثی

شب دوم: گفتم "آوا وقت پاف کردنه" بعد اسپری رو آوردم و گذاشتم کنارم از خود راضی. فقط چند لحظه غفلت کردم، دیدم اسپری نیستتعجب من و بابا همه جا رو زیرورو کردیم. بابا باور نمی کرد، می گفت: "حتما نیاوردی..." بیشتر از این بایت متعجب بودم که چطور ممکنه در عرض فقط چند ثانیه ... متفکرخلاصه بعد از نیم ساعت جستجوی بی وقفه، بالاخره توی جعبه دستمال کاغذی کنار دستم پیداش کردممنتظر 

شب سوم: از اسپری خبری نبود. همیشه بالای میز بود کنار بقیه داروها. خیلی خسته بودم و البته عصبانیعصبانی این دفعه هم عملیات جستجوی من و بابا یک ساعت به طول انجامید. اوهاتاقت، آشپزخونه، زیر میز و هر جایی که تصورش رو بکنی. دست به دامن خودت شدم. "آوا، اسپری کجاست" فقط لبخند تحویلم دادینیشخند بالاخره خدا به دادم رسید و بابا اسپری رو پشت مبل پیدا کرد. 

بعد از این اتفاق من کلی ترسیدم نگران باللللللللای میزنگران چطوری آخه؟؟؟نگران امیدوار بودم اشتباه کرده باشم و ...

بابا هم به یه نتیجه مهم رسید، دیگه هیچ جای خونه امن نیست حتتیییییی بالای میزیول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرزانه
27 اردیبهشت 92 11:53
اره عزیزم هنوز کجاشو دیدی


واقعا
مامان فتانه
27 اردیبهشت 92 14:29
ای جاااااااان
مامان فتانه
27 اردیبهشت 92 14:29
...¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............?............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶ عزیزم آپیم منتظر حضورگرمتونیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد