آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

این روزها... 58

1392/11/28 7:41
نویسنده : مریم
271 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم، این روزها به خوابگاه فکر می کنم و دوستان خوبی که داشتم. چقدر به هم نزدیک بودیم و حالا فرسنگها از هم دوریم. بنفشه عزیزم، مامان شده هورا هورا رادوین، شنبه، 12 بهمن 92 به دنیا اومده و فقط خدا می دونه، چقدر خوشحال شدم از دیدنش قلب قلب امیدوارم وقتی بزرگ شدین دوستهای خوبی برای هم باشین، مثل من و بنفشه قلب قلب

 

رادوین کوچولوی نازم، من هم مثل بقیه خیلی منتظرت بودم. امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامت. ماچ ماچ بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهرناز
28 بهمن 92 22:09
مریم
پاسخ
ممنون از لطفتون
صدیقه
2 اسفند 92 14:48
اخی نازی. مبارکه قدمش.
مریم
پاسخ
ممنون عزیزم. انشاء الله به نوبت نی نی بقیه دوستان ارجمندمان
پریسا مامان کیان
3 اسفند 92 15:40
آخِی عزیزم مثل گوله نمک میمونه. پاک و معصوم. خدا برا پدر مادرش حفظش کنه انشالله.
مریم
پاسخ
آره عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد