آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

خرمگس

1392/11/26 16:23
نویسنده : مریم
365 بازدید
اشتراک گذاری

_ مگس کش دستت گرفتی، اومدی سراغم.

آوا :"مامان، مگس شو، من با مگس کش بکشمت."منتظر

من : "مگس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"

آوا : "نه مامان، به مگسی که بزرگ باشه، می گن "خرمگس". خرمگس شو، من بکشمت." قهقهه

 

_ دارم ژله آماده میکنم و اصرار داری هم بزنی.

من : "مواظب باش نریزه، سرپره."

آوا : "نه مامان، سر که پر نمی شه. سر می شه head." ابرو

 

و بعضی از جملات نغز این روزها:

_ مامان، متافسانه (متاسفانه) نمی تونم انجامش بدم.

_ مامان، دلیل خاصی داره من غذا می خورم.

_ من متعقدم (معتقدم) ... قهقهه ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صدیقه
28 بهمن 92 1:26
مریم
پاسخ
مامان مهرناز
28 بهمن 92 22:09
عزیز دلم قربون این شیرین زبونیات کلی خندیدم
مریم
پاسخ
پریسا مامان کیان
3 اسفند 92 15:42
وااااااای خدای من.، مریم جون، من از وبلاگ شما عاشق پستهاییم که آوا جوون توش انگلیسی صحبت کرده اونم اینقدر زیبا و با اعتماد بنفس. کاش منم یه روز بیام و از این مطالب راجع به کیان بنویسم
مریم
پاسخ
انشاءالله به زودی زود آقا کیان هم شیرین زبونی می کنه برات پریسا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد