آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 56

1392/9/28 16:21
نویسنده : مریم
321 بازدید
اشتراک گذاری

30 ماهگی آوا:

ایندفعه زیاد عکس ندارم از بازی کردنمون. چون کل یک ساعت و نیم بازی کردنت با گل اینطوری بود. منتظر 

یه تیکه گل بر می داشتی... 

می گذاشتی روی  این تپه گلی ات و بعد...

صافش می کردی به هر طریق ممکن خنثی

این جای انگشتاته اونقدر که محکم می زدی روی گل تا صاف بشه نگران نگران شدم، گفتم درد میگیره دستهای کوچولوت نگران

 n بار تکرارش کردی خمیازه خمیازه خمیازه حوصله ام سر رفته بود حسابی، تا این که بالاخره ... یه تغییری کرد اوضاع و گفتی "ببین، دارم آدم برفی درست می کنم" قهقهه قهقهه

خیلی سعی کردم ولی نتونستم ارتباط این حجم رو با آدم برفی پیدا کنم بالاخره متفکر 

یه کار خاص دیگه هم کردی ...

کار می کردی میلیمتری ابرو

و بالاخره شد این لبخند

من هم بیکار نبودم نیشخند بازی می کردم به روش خودم

داری کار منو اصلاح می کنی و صافش می کنی ابرو

چند تا دو گوله (گلوله) هم درست کردی خنده

و اصرار داشتی همه وسائل رو خودت جمع کنی و جمع کردی بغل

تاریخ عکس ها: 1392/09/28

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان مهرناز
2 دی 92 21:57
جانم ب فکرکنم چم تانک درست کرده این اخر کاری هنرمند کوچولوی من به به مادرودختر هردوهنرمندن
مریم
پاسخ
شرمنده می کنین
محبوبه
3 دی 92 19:27
منم دلم گل بازی می خواد
مریم
پاسخ
من عاشق گل بازیم هنوز
مامان سینا
3 دی 92 23:55
خیلی هنرمندانه بوووووووووووود
مریم
پاسخ
زینب
5 دی 92 17:26
مامان مریم خودت یک هنرمندی ...آفرین ...خوش بگذره
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. شما لطف دارین
خاله صدیقه
7 دی 92 17:21
مامان معمار باشه همینه دیگه. منم دلم خواست خیلی. آفرین به هر دو گل
مریم
پاسخ
شما لطف دارین عزیزم. شما توانا ترین
پریسا مامان کیان
8 دی 92 2:17
وااااااااااااای کاش الان یه دوربین بود تا منو ببینی که از دیدن مجسمه شما چطور شدم مامانی واقعا خودت درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/آفرینمن از این مجسمه ها فقط تو تلوزیون دیدم. خیلی قشنگ بود کار جفتتون. آفرین بازم آفرین
مریم
پاسخ
شما لطف دارین مامان پریسای عزیز واقعا خوب شده
مامان کارن
9 دی 92 9:26
سلام به آوا جون و مامان مهربونش وبلاگتون قشنگه دوست داشتمبا اجازتون لینکتون میکنیم
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. ما هم لینک می کنیم به زودی
فهيمه
16 دی 92 0:29
سلام ,تعطيلات به مادر و دختر هنرمند خوش ميگذره؟تندرست و شاد باشيد
مریم
پاسخ
ممنون از لطفتون.
باران اردیبهشت
17 دی 92 22:02
مامان خانمی کجایین ؟ غیبتتون طولانی شد امیدوارم هر جا هستید خوشبگذره
مریم
پاسخ
مرسسسسسسسسسسسسی از لطفتون. ما برگشتیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد