آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

این روزها... 52

1392/9/25 8:04
نویسنده : مریم
356 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اتفاق جالبی افتاد قلب البته برای من که یک مادرم و مشتاق همیشه دیدنت، همیشه شنیدنتبغل

صبح زود آماده می شدیم برای بیرون رفتن. طبق روال همیشه کفش های سفیدت رو برداشتم که بپوشی. گفتی "نه! اینها رو نمی خوام، قرمزها رومی پوشم" قهر قهر کفش های دلخواهت رو که پوشیدی، زل زدی به من و با یک نگاه و لحن مثال زدنی گفتی"اونها بزرگه، اینها اندازه امه" تعجب تعجب مات و مبهوت مونده بودم چی بگم. دختر 2/5 ساله ام داشت خیلی منطقی دلیل کارش رو توضیح می داد و من تمام این مدت نفهمیده بودم. نگران نگران گریههمیشه برام عجیب بود که چرا کفش های جدیدت رو نمی پوشی ولی نمی دونستم چرا ناراحت ناراحت تمام روز فکرم مشغول بود. مشغول تو، دختر نازنینم  و فقط خدا می دونه که چه روز قشنگی بود. بغلبغل

خدایا ممنونم برای همه این روزهای قشنگ. ممنونم برای همه این روزهای بی بازگشتقلب قلب

تاریخ عکس: 1392/09/18

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پریسا مامان کیان
25 آذر 92 19:23
سلااااااااااام آوایی.خوبی عزیز دل خاله؟ الهییییییییییی کفشات بزرگ بود مامانی متوجه نشده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ بالاخره سر حرف اومدی نازییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ مامانی میتونم بفهمم که چقدر کیف کردی. خوشحالم از خوشحالیتون . براتون آرزووی شادی می کنم.
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم آره خیلللللللللی لذت بخش بود
مثل هیچکس
26 آذر 92 14:30
عزیزم اگه میشه بیاید به وبلاگ ما چون واسه برگشتن مامان پریسا وکیان جون به خونشون یه پست گذاشتم خوشحال میشم با حضور سبزتون یه یادگاری بزارید ممنون
مریم
پاسخ
حتما
فهيمه
27 آذر 92 1:25
سلام مريم جون .بچه ها موجودات بسيار منطقيي هستند.سلامت و شاد باشيد
مریم
پاسخ
مثل هیچکس
27 آذر 92 7:46
ممنون از لطفتون که با اومدنتون ما رو سرافراز کردید .
مریم
پاسخ
خواهش می کنم. شما لطف دارین
مامان مهرناز
28 آذر 92 7:37
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=a2f3420fd02a37739ca630c63f9ca1e8
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. یلدای شما هم مبارک
خاله صدیق
29 آذر 92 22:50
آفرین. نازی.
مریم
پاسخ
به قول آوا، مرسی عزیز گلم
ماجون
30 دی 92 1:56
دختر خوشکلی دارید اسفند یادت نره به ما هم سر بزنhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif
مریم
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد