آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 17

1392/2/31 15:46
نویسنده : مریم
1,909 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و سه ماهگی آوا :

آدم برفی جزء شخصیت های محبوب زندگیت شدهخنده کافیه تصویرشو جایی ببینی، کلی ذوق می کنی براش. شرطی شدی، هر وقت اسم آدم برفی می یاد، بلافاصله ترانه jingle bells  رو می خونی لبخند ایده درست کردن این کاردستی رو از وبلاگ امیر عزیز گرفتم و با هم درستش کردیم. من چسب می زدم و شما گلوله های پنبه رو یکی در میون درست و غلط می گذاشتی سر جاشابرو

تاریخ عکس : 1392/02/31

بعد از درست کردنش، بازم همون مشکل همیشگی پیش اومد. می خواستی حبوبات چسبیده شده روی آدم برفی رو بخوریمنتظر

این یکی رو با خمیر درست کردیم. در واقع با خمیر نقاشی کردیم. بعد کتاب عمو نوروز رو نشونت دادم و بهت گفتم که نقاشی های کتابش با خمیر درست شده

تاریخ عکس : 1392/02/23

داشتم خورشید خانوم رو با رنگ زرد درست می کردم. گفتی :"نه، خورشید خانم نارنجی ایه" لبخندماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله فریبا
8 مرداد 92 18:32
سلام دوست عزیزم
من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم.
کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم.
راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم.
Avisa1389.niniweblog.com


متاسفم. من قبلا رای دادم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد