آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 10

1392/1/14 15:30
نویسنده : مریم
282 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و دو ماهگی آوا :

آوا خانمم سلام. امروز اومدم برای گزارش یه بازی جدید و البته محبوب مامان.

وقتی برای اولین بار بسته گل بهداشتی رو دست بابا دیدم که برات خریده بود، کلی ذوق زده شدم. آخه من از بچگی عاشق گل بازییییییییییییم. بعد تو یه فرصت مناسب بساط گل بازی رو پهن کردم. یه سفره بزرگ و کمی ابزار (از ابزارهای خمیر بازی ات استفاده کردم) و یه کاسه کوچک آب (که البته باید دور از دسترس ات می گذاشتم چون احتمال هر فاجعه ای بود) اینم عکسهای مرحله اوللبخند

اول از همه انگشت های کوچولوت رو روی گل فشار دادی و کلی اثر انگشت از خودت به جا گذاشتی و بعد رفتی سراغ ابزار محبوبت که موقع خمیر بازی خیلی ازش استفاده می کنی. بهش می گی قلم مو خنده و ادامه ماجرا ...

بعد از گل چند تا گلوله کوچیک درست کردم و شما دوباره مشغول بازی شدی حسابی{#emotions_dlg.e19}

تاریخ کلیه عکس ها : 1392/01/14

زمان بازی : 25 دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد