آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

این روزها... 6

1392/1/27 12:28
نویسنده : مریم
246 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت حدود 12.30 دقیقه نیمه شبه و مامان حسابی خسته است. باور کن خیلی با خودم کلنجار رفتم که صرفنظر کنم از نگارش این پست در این لحظه و این ساعت و برم بخوابم اما نشد که نشد. آخه خیلی هیجان زده امبغل امشب حسابی مامان رو غافلگیر کردی.

... بساط چای پهن بود و من حسابی مشغول تفکر و تعمق در مورد موضوعی که فکر می کنم گفتنش خیلی خیلی خارج از موضوعه که اومدی کنارم و دیالوگ زیر بینمون رد و بدل شد

_ لیوان چی می شه؟ (منظورت فنجان بود)

- cup

_ شیشه چی می شه؟ (منظورت جنس فنجان ها بود)

- glass

_ چای چی می شه؟

- tea

_ ماست چی می شه؟

- yoghourt

_ قاشق چی می شه؟

- spoon

_ مکعب چی می شه؟

- cube

_ دارو چی می شه؟

- drug

_ مبل چی می شه؟

- .... نمی دونم

خوب جوابش رو نمی دونستم دیگه؟ یعنی شک داشتم و تصمیم گرفتم وقتی مطمئن شدم بهت بگمخجالت یه نگاه شیطنت بار حاکی از موفقیت در تسلیم کردن مامان بهم انداختینیشخند و طبق معمول رفتی سراغ بازی !!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد