آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 64

1393/2/14 7:58
نویسنده : مریم
249 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و چهار ماهگی آوا:

این کتاب عهد عتیق رو با هم می دیدیم و گهگاهی قصه می گفتیم و ...

دیروز وقتی داشتیم ورق می زدیم، گفتی:"مامان، اینها که رنگ نداره" بعد رفتی سراغ مداد رنگی ها و شروع کردی به رنگ زدنبغل

... بعد قلم مو و رنگ خواستی و ادامه ماجرا ...

و نتیجه کار آرام

اینم آخر و عاقبت آبرنگ های بیچاره منشاکی خوشحالم که اینهمه دوستشون داری و استفاده می کنی. من که اینهمه استفاده نکردم از این آبرنگ هاخجالتخجالت

و پایان یه رنگ بازی دیگه ...دلخور

تاریخ عکس ها: 1393/02/14

محبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محبوبه
19 اردیبهشت 93 16:21
منم یه ابرنگ دارم که خودم حیفیم می یاد استفاده کنم ولی فکر کنم حلما از این بلا ها سرش بیاره
مریم
پاسخ
مطمئنا
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 7:06
مریم
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد