آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

آوا

این روزها... 78

1393/2/2 15:59
نویسنده : مریم
192 بازدید
اشتراک گذاری

من باز هم خوش خبرم آواهوراهورا بالاخره آراد کوچولوی نازم به دنیا اومد و صدیقه عزیز، دوست مهربون من مادر شد.قلبقلب آراد کوچولو، نروژ به دنیا اومده، ساعت 20:07 سه شنبه، دوم اردیبهشت ماه 93بغلماچ امیدوارم وقتی بزرگ شدین، دوست های خوبی برای هم باشینقلبقلب

قلبآراد کوچولوی ناناز، من خیللللللی نگرانت بودم.خیللللللی منتظرت بودم. امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامتقلب

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مهرناز
7 اردیبهشت 93 17:24
ای جانم تبریک میگم ان شالله که قدمش خیر باشه
مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
محبوبه
12 اردیبهشت 93 20:56
وای چقدر خوشحال شدم نمی دو نم از خوشحالی چی بگم
مریم
پاسخ
صدیقه
26 اردیبهشت 93 14:29
مرسی دوست خوبم. مریم جان لطف دارید همیشه به ما. محبوبه جون و مامان مهرناز ممنونم از محبت شما. پسر من خیلی صبوره و در هفته 42 به دنیا اومد.
مریم
پاسخ
خواهش می کنم دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد