آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آوا

نقاشی 7

1392/12/3 12:33
نویسنده : مریم
176 بازدید
اشتراک گذاری

سی و سه ماهگی آوا:

امشب سومین شبی بود که با تب گذشت و من بیدار بودم کنارت مثل شب های گذشته. نمی دونم ویروس ها اینقدر قوی شدن یا داروهای تب بر بی اثر ؟؟؟؟آخ خلاصه این که، بعد از سه شب بیدار بودن و صبح سر کار رفتن و عصر تدارک غذای بیمار دیدن، من هنوز زنده ام و با انرژی تمام اومدم نقاشی های مهدت رو ثبت کنم. قلب قلب عجیب نیست آیا؟؟؟!!! خنده واااااااااااای که چقدر خوشحال شدم از دیدن نقاشی هات عزیز دلم. بغل کنارم نشسته بودی و یکی یکی نقاشی ها رو نشونم می دادی. حرف می زدی و شیرین زبونی می کردی. ماچ ماچ وااااااااااااای که چقدر خوشحالم از بودن با تو، نفس کشیدن با تو. قلبقلبقلبقلبقلب

 

تاریخ عکس ها: 1392/12/03

دوستت دارم دختر نازنینم. قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

محبوبه
8 اسفند 92 15:28
دختر گلمون مریض نشو خدا ویروسا رو بکشه از طرف من خیلی ماچش کن
مریم
پاسخ
ممنون دوست خوبم
zeinab
9 اسفند 92 13:15
امیدوارم زودتر حال آوای نازنین خوب خوب بشه... مامان مهربون موفق باشی
مریم
پاسخ
ممنون از لطفتون
فهيمه
10 اسفند 92 12:59
سلام مريم جون اگر تبش قطع نميشه شربت ايبوبروفن مخصوش كودك بهش بده .سريع تب رو كم ميكنه.من كه از تب بچه ها خيلي ميترسم.اميدوارم زود خوب شه.نقاشي هاشم زيبا بودند.
مریم
پاسخ
ممنون از راهنمائیتون دوست خوبم. فعلا وضعیت سفیده
مامان مهرناز
11 اسفند 92 0:18
عزیزمنبینم مریضیتو قربونت برم ان شالله خوب خوب بشی واین ویروسای لعنتی دست از سرت بردارن ماشالله چقدر رنگ امیزیت خوبه
مریم
پاسخ
ممنون دوست خوبم
خاله صدیق
13 اسفند 92 14:11
الهی مریم جوونی!! خسته نباشی. ایشالا زوده زود آوا کوچولو خوبه خوب میشه. مراقب خودتم باش. مریض نشی ها. چون دیگه کسی نیست پرستاریه شما رو بکنه. نقاشی ها هم مثل طرح های خودت عالی هستند.
مریم
پاسخ
ممنونم دوست گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد