آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آوا

آوا و انگلیسی 2

1392/11/29 16:27
نویسنده : مریم
581 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شگفت زده شدم و خیلی خیلی هیجان زده.  تعجب تعجب

آوا : "مامان، هوا چی شده؟"

من: هوا ابری شده.

آوا : it ,s cloudy today.

من : تعجب تعجب اگه هوا آفتابی باشه، چی می شه؟

آوا : it ,s suny today

من : اگه بارونی باشه، چی؟؟؟

آوا : it ,s rainy today

من : اگه هوا برفی باشه، چی؟؟؟

آوا : it ,s snowy today

من : اگه باد بیاد، چی؟؟

آوا :it ,s windy today

خیلی خوشحالم دختر نازم. امیدوارم همیشه موفق باشی  و سلامت.ماچ ماچ خیلی وقته جمله می گی و جالب اینجاست که مفاهیم رو کاملا می دونی، مثلا وقتی شیرینی دادم دستت، گفتی :"I like cookies" یا وقتی با عروسک هات بازی می کنی، یکی یکی اسمشون رو می گی :" It,s a pig ...." یا خیلی از جملات دیگه مثل "you, re welcome" رو بیان می کنی و معنی رو می دونی. من افتخار می کنم به وجود نازنینت دختر گلم. بغلماچ

پسندها (1)

نظرات (8)

پریسا نجفی
29 بهمن 92 18:04
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
مریم
پاسخ
نی نی شیطون
29 بهمن 92 18:28
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مریم
پاسخ
حتما
مامان مهرناز
29 بهمن 92 22:56
واقعا ماشالله به این دختر باهوش مامانی شما باهاش کارکردی یا تو مهدیادگرفته
مریم
پاسخ
حقیقتش هیچکداممجموعه های زبان اصلی می بینه و ترانه های انگلیسی که خودم براش دانلود کردم، حدودا روزی نیم ساعت، الان بیشتر شده ولی اجازه نمی دم بیشتر از 2 ساعت در روز. ترانه های انگلیسی رو معمولا حفظ می کنم و با هم می خونیم. کتاب داستان انگلیسی و فلش کارت هم گهگاهی، ولی غیر از این موارد هیچ آموزشی در کار نیست دوست خوبم.
صدیقه
2 اسفند 92 14:47
به مامان مریم فهیم و دختر باهوشش. عالی بود. خسته نباشی مریم جوونی.
مریم
پاسخ
شما لطف بسیار زیاد دارین دوست عزیزم
فهيمه
4 اسفند 92 16:42
آفرين ماماني و آوا جون
مریم
پاسخ
مامان خورشید
8 شهریور 93 10:23
عالیه عزیزم من هم از همین روش استفاده کردم و دختر منم مثل گل تو انگلیسی را مثل زبان مادری یاد گرفته. مهم اینه وقتی با مطالعه می فهمیم یک روشی درسته و مطابق با خواسته های ماست، (هر چند نظرهای متفاوتی در تربیت بچه وجود داره) ادامه ببینیم و حرف اطرافیان دلسردمون نکنه موفق و سلامت باشین
مریم
پاسخ
دقیقا همینطوره دوست عزیز. خوشحالم از آشنایی با شما
مامان فاطمه
11 آبان 93 23:33
عزیزم چه مجموعه هایی تهیه کردی؟ از کی شروع کردی؟ خوشحالم که به سفیران سبز هم سر میزنی یه نظری هم در مورد فعالیت های اونجا بدی دیگه من عاشقتم بهله
مریم
پاسخ
حتما سر می زنم
مامان سمیه
10 اسفند 93 18:23
سلام دوست گلم / ماشالا به دخترباهوشتون که انقد قشنگ انگلیسی حرف میزنه راستش اگه میشه و براتون زحمتینیس به وب دخترم بیاین و برام توضیح بدین که از چه سنی و با چه روشهایی به اواجون اموزش میدین یه دنیا ممنون ایشالا موفق باشین
مریم
پاسخ
حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد