آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

شکش

1392/11/18 11:22
نویسنده : مریم
3,697 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا وقتی کلمه ای رو اشتباه می گفتی و من صحیح کلمه رو برات تکرار می کردم، می پذیرفتی اما الان نه!!! ابرو ابرو اصرار می کنی به اشتباه گفتنش. متفکر

_ آوا : "مامان، می خوام شربت درست کنم. اول آب می ریزم، بعد شکش ..."

من: بعد شکر می ریزی.

آوا : "نه !!!!!!!!!!! شکش می ریزم." عصبانی

 

_ یه چوب دستت گرفتی و می گی :"مامان، راکی بازی کنیم."

من: می خوای هاکی بازی کنیم.

جواب می دی : "نه!!!!!!!!!!! راکی بازی می کنیم." عصبانی

 

_ یه پرتقال دستت گرفتی، می گی : "من  یه نارنج دارم."

من: این پرتقاله، شبیه نارنجه.

جواب می دی :"نارنجه!!!!!!!!!" عصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سینا
18 بهمن 92 16:57
فدات بشه خاله
مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
پریسا مامان کیان
18 بهمن 92 18:03
سلااااااااااااااااام آوا خانوووووووووووم ما تسلیم. هر چی شما بگی خانووووم. همون راکی و شکش خیلیم قشنگن. اصلا هر چی تو بخوای
مریم
پاسخ
محبوبه
24 بهمن 92 15:25
مامان جون شما باید زبان کودکی بیاموزی
مریم
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد