آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 57

1392/10/8 16:23
نویسنده : مریم
991 بازدید
اشتراک گذاری

سی ماهگی آوا:

و بالاخره مهارت های جدیدت دختر گلمبغل بغل

_ مسافرت که بودیم، برای اولین بار و بی مقدمه شروع کردی به کله معلق زدن تعجب تعجب نه یک بار، نه دو بار، چندین و چند بار، اونقدر زیاد که نگران سر مبارک شدیم و چاره نداشتیم.ابرو ابرو 

تعجب

تاریخ عکس : 1392/10/08

_ اخیرا دوچرخه سوار می شی (بابا برای امنیت بیشتر چرخ کمکی بسته) دوچرخه هنوز برات بزرگه و به زحمت رکاب می زنی ولی می تونی جلو بری با زحمت فراوان. گاوچران جالب اینجاست که سوار دوچرخه می شی و به زحمت رکاب می زنی ولی اصلا از سه چرخه ات استفاده نمی کنی و سوار نمی شی. منتظر

_ از قیچی هم خیلی خوب استفاده می کنی و کاغذ خرد می کنی برام.ماچ

ماچ

تاریخ عکس: 1392/09/04

دوستت دارم بی قدر و اندازه دختر گلمقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

پریسا نجفی
10 بهمن 92 17:36
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مریم
پاسخ
حتما دوست عزیز
فهيمه
11 بهمن 92 1:15
آفرين به آواي گلم.
مریم
پاسخ
ممنون
پریسا مامان کیان
11 بهمن 92 10:12
سلااااااااااام. منم بچه بودم عاشق کله معلق زدن و دوچرخه سواری بودم. خیلی هم بلا سرم اومده. فکر نکنم هیچ بچه ای اندازه ی من سرش شکسته باشه. آوایی تا میتونی شیطونی کن خاله.
مریم
پاسخ
واقعا!!!!!
مامان سینا
12 بهمن 92 23:29
بهبه چه خانم گل زرنگی به ما هم سر بزنید دوست خوبم
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما
نی نی پوش
13 بهمن 92 12:37
اگه دنبال لباس ارزان قیمت با کیفیت مناسب واسه کوچولوهاتون میگردید به فروشگاه من سر بزنیید شروع قیمت ها از 4 هزار تومان تا 18000 تومان نی نی پوش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد