آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 3

1391/11/22 15:25
نویسنده : مریم
515 بازدید
اشتراک گذاری

بیست ماهگی آوا :

بازی با خمیر رو از 18 ماهگی شروع کردیم. اوائل خودم برات خمیر درست می کردم اما وقتی مطمئن شدم که خمیر رو دهن نمی گذاری، خیالم راحت شد و برات خمیر بازی خریدم. چند بار نشستم و با خمیر بازی کردم ( می خواستم یاد بگیری چطور به خمیر شکل بدی و باهاش بازی کنی) 

این اولین تجربه ات بود. با یه میله باریک روی خمیر نقش زدی و کلی مامان رو خوشحال کردیلبخند

تاریخ عکس : 1391/09/27

و تجربه دوم: چیزی شبیه به نی نینیشخند خمیر رو خودم برات آماده می کردم و شما می چسبوندی

تاریخ عکس :  1391/10/09

تاریخ عکس : 1391/10/18

و بالاخره اولین اثر هنری که می شه گفت، خودت با خمیر خلق کردی ( می گفتی "جوجه شده") یه روز تمام هر جا که می رفتی با خودت می بردیش خنده

تاریخ عکس : 1391/10/09

این اواخر هم یاد گرفتی یه کار تازه با خمیر انجام بدی. خمیر رو روی تلویزیون ( اولین بار روی تلویزیون چسبوندی) روی کابینت، روی تخته وایت بردت و هر جای دیگه ای که تصورش رو بکنی می چسبونیابرو

این یه موردشه (خمیر رو چسبوندی روی تخته وایت بردت)نیشخند

تاریخ عکس ها : 1391/11/22

گاهی اوقات هم خمیر می شه امضای پای نقاشی هات ( کنار نقاشی هات (روی کاغذ) می چسبونیچشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد