آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

نقاشی 4

1392/8/30 16:18
نویسنده : مریم
859 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و نه ماهگی آوا:

از وقتی می ری مهد، علاقه ات به نقاشی خیلی خیلی بیشتر شده متفکر متفکر دائم در حال نقاشی کشیدنی  ماچ ماچ با مداد، ماژیک، پاستل ... روی کاغذ،کتاب،کابینت،یخچال ... حتی روی دست من و بابا و عروسک های بیچاره خنده خنده 

 

 نقاشی هایی که روی دیوار کشیدی منتظر

 نقاشی مشترکمون مژه من نقطه زدم و شما خط کشیدی

بارون کشیدی خنده

اولین آدمی که کشیدی با دست و پا و صورت نیشخند

رعد و برق کشیدی بغل

 

لوزی کشیدی تعجب تعجب

بازم بارون  لبخند

این یکی رو فراموش کردم  ناراحت

و بالاخره هیولا ابرو موضوع همه این نقاشی ها، هیولاست

تخم کشیدی  قلب توش جوجه هست  بغل بغل

باز فراموش کردم ناراحت

دوباره باران ابرو

روی یخچال کشیدی، می گی "سمور آبی ایه" تعجب تعجب

تاریخ عکس ها: 1392/08/01 تا 1392/08/30

خسته نباشی دختر گلم ماچ ماچ من که حسابی خسته شدم. بقیه اش بعد اوه اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

پریسا مامان کیان
14 آذر 92 13:57
سلاااااااااااااام تا حالا هیچ وقت به نقاشیای یه کودک اینقدر دقیق نگاه نکرده بودم. نقاشیه رعد و برق ، هیولا ، و سمور آبی واقعا حس رو منتقل میکنه. تو این سه تا نقاشی واقعا تونستم چیزایی رو که آوا میخواست بکشه ببینم. خیلی برام جالب بود. برم دوباره ببینمشون.
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. تشویق شدم منم دوباره ببینمشون
فهيمه
14 آذر 92 19:05
زيبا بودند اواي عزيزم.افرين
مریم
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامانی کسرا
17 آذر 92 20:58
ماشالله پیکاسو هم هست دخمل نازمون واستون فرستادم خانم خانما امیدوارم به دردتون بخوره خدا دختر نازتون رو واستون نگه داره
مریم
پاسخ
وااااااااای. مرسی عزیزم ما همیشه باعث زحمتیم
خاله صدیقه
18 آذر 92 12:52
مریم گلی عزیزم. ایمیل من بهت رسیده؟ نکنه رفته توی اسپم دوباره واست ایمیل می زنم.
مریم
پاسخ
خوبی عزیزم. نگرانت بودم حسابی
باران اردیبهشت
19 آذر 92 0:31
آفرین به این همه تلاش .کشیدن نقاشی با موضوع فکر کنم تو این سن نشون دهنده علاقه و پیشرفت زیاد تو نقاشی باشه . پرنیان زیاد نقاشی میکشه اما موضوع نداره و بیشتر از همه به رنگ آمیزی علاقه داره
مریم
پاسخ
فکر می کنم مهدش خیلی موثر بوده و البته گروه همسالان
مامان سینا
19 آذر 92 0:35
واقعا عالی بود آفرین آوا کوچولو
مریم
پاسخ
مرسی خاله مهربون
محبوبه
20 آذر 92 14:33
افرین نقاش کوچولو سلام اوا جون من یکی از دوستای دوران دانشگاه مامانم به وبلاگ حلما کوچولو هم سر بزنید تا شاید بعدها با هم دوست بشید و شما هم مثل مامنت که برای من یه دوست خوب بود یه دوست خوب برای حلما باشی helma-k.niniweblog.com
مریم
پاسخ
واااااااااااااای نه باورم نمی شه الان می یام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد