آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آوا

بازی 47

1392/8/15 16:17
نویسنده : مریم
245 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و نه ماهگی آوا:

یادش بخیرلبخند این اولین آبرنگ زندگی منه ابرو یه مدت عاشقش بودم و حیفم می اومد ازش استفاده کنمخیال باطل حالا شده جعبه آبرنگ دختر گلم و هیچ کس حق نداره بهش دست بزنه حتی مامانشماچ ماچ 

اینم تکنیک جدید کار با آبرنگ خنده با قطره چکان آب می ریزم تا رنگ ها غرقاب بشه مژه بعد رنگ بازی می کنیم نیشخند 

از این برنامه های همیشگی هم داشتیم منتظر منتظر

 

و از این برنامه ها منتظرمنتظر

و بالاخره اثر هنری با بهتر بگم آثار هنری دختر عزیزتر از جانم بغل

و با کمال شرمندگی، اثر نقاشی خودم خجالت خجالت هر چی فکر می کنم، می بینم از من با استعداد تری دختر گلم خجالت

بعد رفتیم کنار ظرفشویی نیشخند برام  حسابی ظرف شستی، دستات تمیز شد.مژه

تاریخ عکس ها: 1392/08/15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پریسا مامان کیان
8 آذر 92 19:15
آخی چه باحال. هوس نقاشی کردم. یادمه وقتی بچه بودم،اصلا نقاشیم خوب نبود. سر کلاس تمرینای ریاضیه دوستامو حل میکردم اونا هم به جاش برام نقاشی میکشیدن. تو ابتدایی خرگوش و گربه با اون پاهای سختشون. تو راهنمایی هم کوزه و سیب. وای تو حرفه و فن هم تو بافتن کلاه و شال گردن مشکل داشتم. کلا بی هنرم. مامانم همیشه میگفت نه اخلاق داری ، نه هنری بلدی نه کاری از دستت بر میاد. میمونی رو دستم. هیشکی تو رو نمیگیره. بگذریم خواهر.به جاش شوهرم کرمونیه و از هر انگشتش یه هنر میریزه. یه بیست گنده به آوا جون برای نقاشیه قشنگش
مریم
پاسخ
چه جالب من برعکس نقاشی می کشیدم برای همه شما خیلی خیلی لطف دارین به کرمونی ها
باران اردیبهشت
10 آذر 92 7:08
ما هنوز آبرنگ و امتحان نکردیم همش فکر میکردم سخته با قلمو رنگ و برای خودش آماده کنه .اما این روش خوبیه امتحانش میکنیم من هم از این وسواس ها روی وسایلم دارم .آبرنگ من 2 طبقه است و عمرا نمیبخشمش به دخترک .اما آقای پدر یه دونه داره اونو میدم دخترک چه معنی داره بابای بچه نقاشی کنه ؟
مریم
پاسخ
منم آبرنگ دو طبقه ام رو عمرا نمی بخشم به دخترم چه تفاهمی
مامان سینا
19 آذر 92 0:38
آفرین آوا خانم خوشتل و هنرمند معلومه عاشق نقاشی هستی خانم خانما
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. فعللللللللللا. تا بعد چی پیش بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد