آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آوا

بازی 46

1392/8/6 16:16
نویسنده : مریم
281 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و هشت ماهگی آوا:

کلی جعبه خالی داشتم که با روزنامه و کاغذ باطله پرکردم و شد بلوک. بعد بازی کردیم و ترکیب کردیم حجم ها رو لبخند. همه این داروها رو این دو ماه اخیر مصرف کردی دختر گلمناراحت حساب کردم، دیدم این دو ماه گذشته هر 10 روز یه بار مریض بودی و سرما خوردهگریه و این یعنی فاجعهافسوس

بعد رفتی و من شروع کردم به بازی نیشخند اینم ترکیب های من

حس رقابتت گل کرد، رفتی اتاقت و با این توپ برگشتی ابرو دوباره شروع کردی به ساخت و سازماچ

و بالاخره یک ترکیب حجمی بی نظیر از یک دختر بی نظیرخنده

 

تاریخ عکس ها : 1392/08/06

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

پریسا مامان کیان
28 آبان 92 9:56
واااااااااااای .اقعا اینقدر دارو مصرف کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامانی خیلی بهش آب میوه و تقویت کننده بده. این داروها یه خوبی دارن هزار تا بدی. بازیه جالبی بود. انشالله دیگه هیچ جعبه دارویی پیدا نشه تو مینخونتون . به جاش با چیزای دیگه بازی کنید.آ ممنون عزیزمشما لطف دارین
مامان اهورا(نرگس)
28 آبان 92 20:03
مامان اهورا(نرگس)
28 آبان 92 20:03
امان از هوای سرد و سرماخوردگی بچه ها!!! واقعا
فهيمه
29 آبان 92 20:56
جانم کوچولوي خلاقم.تندرست باشين هميشه. مرسی عزیزم. شما لطف دارین
عمه فرزانه
1 آذر 92 11:33
عشقمه ببوسش از طرف من به به! عمه فرزانه عزیز مرسی از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد