آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آوا

بازی 42

1392/6/29 16:11
نویسنده : مریم
365 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و هفت ماهگی آوا:

این روزها با هم ترکیب کار می کنیم. ترکیب شکل، رنگ و حجم. من شروع می کنم و کمی بعد شما هم دست به کار می شی. معمولا روی ترکیب من کار می کنی و کامل ترش می کنی ابرو گاهی اوقات هم برای خودت کار می کنی و طبق معمول شاهکار می شه دختر گلمماچ

ترکیب من :

ترکیب آوا :

داری ترکیب منو کامل می کنیمژه

بعد ادامه دادی و شد این...

باز ترکیب های من :

از وقتی دوربین به دست شدی، تقریبا همیشه لنز دوربین کثیفه و من معمولا دیر متوجه می شممنتظر

و ترکیب های آوا : جالبه که اصرار داری همرنگ ها کنار هم باشن و شکل ها با هم جور شهمتفکر

تاریخ عکس ها: 1392/06/29

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان اهورا(نرگس)
7 آبان 92 0:04

آفرین به آوای خاله...


ممنونم خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد