آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 43

1392/7/1 16:11
نویسنده : مریم
352 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و هفت ماهگی آوا:

خیلی گرفتارم عزیزم. این چند روزه مریض بودی و من مشغول. لپ تابم مشکل پیدا کرده و با سیستم بابا راحت نیستم.ناراحت شاید نتونم زود به زود بیام و برات بنویسم.

این چند روزه گیره به دست شدی حسابی نیشخند همه چیز از وقتی شروع شد که جعبه گیره سرتو کشف کردی و ... اول از همه اومدی سراغ من و تصمیم گرفتی منو خوشگل کنیابرو کلی با موهام کلنجار رفتی تا بالاخره رضایت دادی به اتمام کاربغل تقریبا یک روز تمام با اون گیره های آویزون تو خونه راه می رفتم و شما هم خوشحال ... می گفتی :"ببین ... ، مامان چقدر خوشگل شده" . بعد از سپری شدن اون یه روز نسبتا سخت، دیگه نیومدی سراغم.نیشخند و عوضش ...

این لیوان رو "خوشگل" کردیماچ

موهای خودتمژه

تاریخ عکس ها: 1392/06/28

موهای عروسکت لبخند

تاریخ عکس ها: 1392/06/30

اینجا گیره ها رو به لبه کاغذ وصل کردیتعجب

تاریخ عکس ها: 1392/07/04

و باز موهای خودتقلب

و بالاخره ... بازی می کنی با گیره ها. به هم وصلشون میکنی و ...تشویق

اینم نتیجه کار دختر گلم بغل

تاریخ عکس ها: 1392/07/01

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

روانشناسی بازی
20 مهر 92 16:44
سلام دوست عزیزم
من در تلاش برای جمع آوری بازی های مادران موفق و فعال در یک مجموعه و جمع آوری آن برای دیگر مادران و کودکان میباشم . خوشحال میشم اگر اجازه دهید از بازی ها و هنرمندی های شما هم در این مجموعه با معرفی وبلاگ شما برای دیگران به کار برده شود .
این هم آدرس وب فعال روانشناس من
http://psychology.niniweblog.com/
و خوشحال میشم دیگر مادران فعال رو تا اونجا که میشناسید به من معرفی کنید
با سپاس از شما دوست عزیزم


خواهش می کنم. خوشحال می شم اگه مفید باشه براتون.

صدیقه
22 مهر 92 14:08
هههههه


مرسی دوست عزیزم
مامان اهورا
29 مهر 92 11:29
عزیز دلم...چقدر تو خلاق و باهوشی آخه!!!ماشالله به تو...
راستی مریم جون از مهد کودک چه خبر>؟؟؟!!!


مرسی خاله جون. میام می نویسم مفصل. فعلا وقت ندارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد