آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آوا

بازی 38

1392/6/11 16:10
نویسنده : مریم
357 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و شش ماهگی آوا:

زباله های کاغذی زیاد شده بود، منم که طرفدار محیط زیستابرو تصمیم گرفتم بازیافت کنم کل کاغذهای دورریز خونه رو نیشخند و اما مراحل کار :

اول همه کاغذها رو ریز می کنیم توی یه تشت پر از آب

بعد هم می زنیم و صبر می کنیم و دوباره هم می زنیم و صبر می کنیم و ... تا بالاخره خمیر کاغذ بدست می یاد.

در مرحله بعد باید از یک ماده چسبنده استفاده کنیم که من از چسب چوب استفاده کردم و نتیجه عالی بود. (اگر قبل از اضافه کردن چسب چوب، آب اضافی موجود در خمیر گرفته شود، بلوک های کاغذی محکمتری بدست می یاد.)

در تمام مراحل کار، می شه از بچه ها کمک گرفت. البته آوا به پاره کردن و ریز کردن کاغذها علاقه ای نداشت و ... فقط نظارت می کرد. برعکس هم زدن و قالب زدن خمیر رو دوست داشت و کلی کمک کرد.ماچبغل

بعد از اضافه کردن چسب چوب خمیر رو قالب بزنین و اجازه بدین در هوای آزاد خشک بشه. بعد از خشک شدن کامل، می تونین بلوک ها رو سمباده بزنین تا لبه های صاف و بی نقصی داشته باشین و بعد بلوک ها رو رنگ آمیزی کنید.

و اما نتیجه کار من و بازی های آوا:

تاریخ کلیه عکس ها: 1392/06/11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پریسا مامان کیان
12 مهر 92 23:38
آفرین مامانی به اینهمه ذوق و ابتکار. واقعا راسته که میگن دخترای کرمونی زندگی کنن. ببییییییییییییییییییین



هر روز به خودم میگم امشب دیگه میرم و وبلاگ آوا جون رو کامل میخونم. ولی متاسفانه خیلی سرم شلوغه و فقط میتونم مطلب اونروز رو بخونم. انشالله در اولین فرصت




ههههههههه. واقعا. شما لطف دارین عزیزم. امیدوارم همیشه در پناه خدا، موفق باشین و سلامت.




صدیقه
13 مهر 92 15:06
مریم جوون


مرسی عزیزم. شرمنده می کنین
مامان اهورا
14 مهر 92 3:35
ولی من همه ی وبلاگ و خوندم و خیلی هم خوشحالم...چون ارزش وقت گذاشتن و داشت


شما لطف دارین. خوشحالم که مفید بوده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد