آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آوا

آوا و انگلیسی 1

1392/6/23 9:19
نویسنده : مریم
306 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته برات ننوشتم از نطق و خطابه های انگلیسی ات. اوائل که برات بیبی انیشتین و ... می گذاشتم و همه جا می خوندم نباید تلویزیون ببینی، کلی اذیت می شدم و فکرم مشغول می شد که شاید دارم اشتباه می کنم. اما الان که دارم نتیجه رو می بینم، مطمئنم اشتباه نکردم. خیلی کلمه ها رو می دونی و یه جورایی ملکه ذهنت شده. وقتی چیزی رو می بینی که سیاهه بدون این که کسی سوال کنه ازت، می گی: black و ... دیگه از شنیدن کلمات انگلیسی تعجب نمی کنم. رنگ ها، شکل ها، فصل ها، روزهای هفته، میوه ها، حیوانات، مشاغل و خیلی موارد دیگه رو می دونی. دیروز پازلت رو خراب کردی که دوباره بچینی، گفتی rectangle ماچ چند ماهی می شه که جمله و عبارت می گی. بیشتر جمله های کوتاه و آشنا.

 my dear _ thank you _ I love you _ Good morning  _ how are you _ hello _  that s funny _ be happy _Goodbye _ for me _ I like banana

کماکان ترانه انگلیسی هم می خونی. البته ترانه ها رو معمولا خودم حفظ می کنم و با تکرار می خونم تا یاد بگیری. این چند وقته تنبلی کردم و چیز زیادی حفظ نکردم.خجالت با اینحال چند تا ترانه جدید یاد گرفتی که برات می نویسم.

Are you sleeping brother john

Family finger

This is the way you ...

one, two, tree, four, five

ten green bottles standing on the wall

Hickory dickory dock

have you seen the muffin man

mery had a little lamb

teddy bear 

sunday, monday, ,...

بعضی وقت ها هم اتفاقات عجیبی می افته که باعث می شه به شگفتیهای مغز انسان پی ببرم. مثلا همین یک ماه پیش بود که دیدم یه چیزی شبیه ترانه رو می خونی با آهنگ، می گفتی :"تی دی بر ..." کلی فکر کردم که چی می تونه باشه و یادم افتاد که وقتی 8_9 ماهه بودی، یه سری ترانه رو برات دانلود کردم که یکیش ترانه "teddy bear" بود. اون موقع فکر کردم هنوز زوده برات و منصرف شدم از نمایش دوباره اش و حالا ... برام دست و پا شکسته می خوندی. یا ترانه مربوط به روزهای هفته "sunday, monday, ... " که به همین شکل بدون مقدمه و در کمال تعجب و ناباوری منتعجب یه روز کامل خوندی و من واقعا تعجب کردم. آخه دو سه بار بیشتر برات پخش نکرده بودم و خیلی وقت پیش ... 

خلاصه این که از پیشرفتت خیلی راضیم دختر گلمماچبغل

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان اهورا
23 شهریور 92 12:50
ماشاالله به این پسر باهوش...
مامان جون اسپند یادت نره!!!
حتما" حتما" حتما"
این بوس از طرف خاله تقدیم به آوای باهوش



ممنون خاله مهربون.
نازی 9
23 شهریور 92 16:57
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن 9
مامان خورشید
8 شهریور 93 10:24
سلام عزیزم شاد و سلامت باشین این وب سایت بازی و نقاشی های خلاق و مدل های رنگ آمیزی داره، همینطور مشاوره رایگان www.bacheman.com
مریم
پاسخ
ممنونم دوست عزیز. حتما سر می زنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد