آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آوا

بازی 29

1392/5/13 16:0
نویسنده : مریم
240 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و پنج ماهگی آوا:

یه ظهر گرم تابستونی و من غرق خواب که اومدی کنارم و قصد کردی با لوگوهات خونه درست کنی. با این لوگوها زیاد بازی می کنی. معمولا دو بعدی، روی زمین کنار هم می چینی. اما ایندفعه دیدم برای اولین بار ساخت و سازت سه بعدی شد و ... 

همه رو بر عکس گذاشتی خنده تا اینجا همه چیز خوب بود و داشت خوب پیش می رفت که پاپیون عروسکت رو برداشتی و گفتی :"این مثلا نی نی ایه. باید بره تو خونه اش" جا نمی شد و می خواستی به زور جاش بدی توی خونه. ابرو 

خراب کردی و دوباره درست کردی و ... همینطور ادامه داشتخمیازه

و دوباره ...خمیازهخمیازه

و دوباره ...خمیازهخمیازهخمیازه

بالاخره موفق شدی دختر گلمتشویق نی نی رفت توی خونه اش. برای خونه اش در گذاشتی و ... اوه فکر کردم خونه بازیت تمام شده خمیازه با خیال راحت خوابیدم. وقتی بیدار شدم با این صحنه مواجه شدم تعجبتعجب

نمی دونی من و بابا چقققققدر ذوق زده شدیم از دیدنش دختر گلمماچبغل قرار شد وقتی بیدار شدی حسابی تشویقت کنیمتشویق و دردونه خسته منقلب

تاریخ عکس ها : 1392/05/13

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان الینا
11 شهریور 92 17:28
ماشاالله خدا حفظش کنه این دختر بازیگوش و باهوش رو


ممنونم. شما لطف دارین
صدیقه
12 شهریور 92 0:26



ممنون از لطف شما دوست عزیزم
باران اردیبهشت
13 شهریور 92 11:24
وای چه خونه خوشگلی .خداییی فکر کنم سخت باشه درست کردن این خونه ها ماشاالله


هههههههه. بچه ها کارهای عجیب و غریب زیاد می کنن دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد