آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آوا

بازی 31

1392/5/22 15:57
نویسنده : مریم
288 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و شش ماهگی آوا:

اینم یه بازی خیلی سرگرم کننده دیگه. کاغذهای رنگی رو روی یک فوم چسبوندم (می شه از فوم های رنگی استفاده کرد) و به اشکال مختلف برش زدم. هندسی و غیر هندسی. با این شکل های جورواجور کلی بازی کردیم.لبخند

نقاشی کردیم و خیلی دوست داشتیماچقلب

طبق معمول ازم خواستی روی همه شون چشم و ابرو بکشم برات. از نی نی گرفته تا گربه و ...منتظر

تاریخ عکس ها : 1392/05/20

اینم ایده بابای دانشمند و خیلی دوست داشتنی اتیول به عنوان پازل استفاده کردیم. چند شکل مختلف رو انتخاب کردم و روی یک کاغذ سفید گذاشتم و محیط شکل رو ترسیم کردم. بعد شکل ها رو از روی کاغذ برداشتم و ازت خواستم هر شکل رو سر جای خودش قرار بدینیشخند 

تاریخ عکس ها : 1392/05/22

درست انجامش دادی دختر گلمتشویقتشویق و کللللللللی هم تشویق شدیماچبغل

تاریخ عکس ها : 1392/05/22

اینم دسته گل یه ظهر گرم تابستونیاوه وقتی تو اتاقت حسابی مشغول بودی و من در حال لذت بردن از اوقات فراغتمابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

باران اردیبهشت
7 شهریور 92 9:06
سلام چند وقته وبلاگتون و میخونم لذت میبرم .از اینکه مامان آرومی هستین خیلی خوشم میاد .این آرامش شما تو رفتار های دخترتون هم دیده میشه .

یه سوال داشتم این فوم ها که استفاده کردین محکم هستن ؟ من یه سری فوم محکم 5 میل خریدم برای همین کار اما فکر کنم وسط بازی بچه امکان شکستنشون باشه .

آرام نازتون و هم خیلی دوست ارمک


سلام. از لطف شما بی نهایت ممنونم. فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاد. تا حالا که نشکسته. البته دو طرفش مقوا بود که به مقاومتش کمک می کنه.

باران اردیبهشت
7 شهریور 92 9:07
ببخشید آوای نازتون و خیلی دوست دارم .اشتباه تایپ شد


از لطف شما ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد