آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آوا

آبشار

1391/11/25 0:13
نویسنده : مریم
975 بازدید
اشتراک گذاری

به آبشار خیلی علاقه پیدا کردی. آبشار رو اولین بار توی عکسهایی که از اینترنت برات دانلود کردم، دیدی و یاد گرفتی. هفته پیش وقتی اومدم اتاقت، دیدم سخت مشغول کشیدن نقاشی هستیمژه منو که دیدی لبخند زدی و گفتی "مثل آبشار شده" تعجب تعجب کردم چون اولین باری بود که نقاشی ات رو برام تفسیر می کردی، تازه بعد از این که تحسین همراه با تعجب و خوشحالی منو دیدی، تصمیم گرفتی یه بار دیگه برام توضیح بدینیشخند انگشت کوچولوت رو گذاشتی روی نقاشی و گفتی "آبشار شده"

اینم تصویر آبشار نقاش کوچولوی من

و امضای پای اغلب نقاشی هات (خمیر هایی که می چسبونی کنار نقاشی هات)

این نقاشی رو در حضور خودم کشیدی و برام توضیح دادی "اوا دایره کشیده"

تاریخ عکس ها: 1391/11/25

اینم دایره نقاش کوچولوی من از نزدیکقلب بعد از نقاشی اومدی کنارم نشستی و خیلی شیرین گفتی "سرما نخوری"تعجب گفتم "آوا، مامان چکار کنه، سرما نخوره" جواب دادی "جیلیقه (جلیقه) بپوشه" ماچماچماچ و طبق معمول مامان رو با اون همه احساس نهفته تنها گذاشتی و رفتی دنبال باززززززززززززززینیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوا می باشد